090330

God morgon!
Nu har jag precis avnjutit en underbar frukost bestående av:

Äggmacka (köpte en äggskärare i går på Ullared), philadelphiaost-macka, te, juice och yoghurtshot :). MUMS!

Skulle egentligen gått upp vid 9, men jag var så seg så jag gick upp 9.40 istället :P. Och då gjorde jag frukost direkt.
Ska snart gå ner och kolla vad felet är på min cykel, sen blir det kanske lite solarium och inhandling av mat.
Börjar skolan vid 13, så jag måste hinna äta lunch och duscha innan.
Så det är dags att sätta lite fart nu :).

Lovade er en bild på den nya tavlan som sitter i köket. Den föreställer Times square, och det är ju roligt när jag har varit där.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0