090329

Hemma i Linköping.
Helgen gick alldeles för fort :(. Har verkligen haft en toppenhelg med mami :).
Har tränat på en power-plate för första gången i mitt liv (2 gånger i helgen), fått en helkroppsmassage på 80 min, ätit både tre- och fyrarätters middag, varit på marknad i Varberg, fått fotbehandling och badat :). Kan man begära mer än så? Har verkligen kopplat av och känner mig helt SLUT nu :P. Konstigt när man nästan vilat hela helgen, men men...sleeptime snart.

Gick upp med tuppen kl 8.00 sommartid, alltså 7.00 "vanlig" tid :P. Hoppade i mina träningskläder och gick till gymet, körde lite triceps och bröst, sen power-plate :). Efter det frukostbuffét, mums! Kl 10 hade mor och jag en behandling, fotbehandling. Det var mycket skönt :). Ska nog spara lite pengar så att jag kan göra en manikyr och pedikyr i Stockholm på försommaren. Vid 12 var det lunchbuffét, sen började resan hem.
Första stoppet var Ullared. Det är ett GIGANTISKT varuhus med massor, massor och massor av saker. Kläder, elektronik, lampor, shampoo, hästprylar, godis, påslakan, köksprylar, tavlor, påsksaker osv. Det är massor med skit om jag ska vara helt ärlig, men dem hade även massor av billiga och fina saker. Köpte bland annat påslakan till mig och Richard (ni får se när jag byter lakan nästa gång), en tavla att ha på väggen bredvid köket (ska ta kort när jag orkar), påskgodis, kollegieblock, strumpor mm. Vi orkade inte så länge, men 1 h och 45 min blev det iaf. Sen satte vi oss helt slut i bilen och fortsatte färden mot Linköping. Stannade och åt middag på Max :).
Kom hit och lastade av allt, sen åkte Mami hem :(. Nu dröjer det två veckor tills jag träffar hela familjen igen. Det är ju inte alls lång tid om man räknar med förra gången när det gick två månader :(.

Om två veckor då är det påsk. Den ska jag fira tillsammans med familjen, farmor och farfar på Gotland. Längtar massor!! Först är det två veckor i skolan som gäller, en ny kurs startar imorgon och det är pedagogik. Ska bli intressant och se vad den handlar om :). Och i helgen har vi som plan att åka till S i Norrköping. Har inte varit och hälsat på honom ännu (dåligt av oss), så nu ska jag äntligen få sätta min fot i Norrköping och kolla in den staden. Det blir nog liten rundtur, middag, party och övernattning. Ska bli väldigt roligt, det ser jag verkligen fram emot :).

Nej, nu har jag bara skrivit och skrivit. Märks att jag inte skrivit på länge :P. Dags för lilla mig att krypa till kojs nu.
Ha det gott och sov gott :).
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0