090326

Ska börja med att be om förlåtelse för att jag inte bloggat på länge. Veckan har varit fullproppad med tentaplugg och det kändes lite viktigare än bloggen. Så jag ber om ursäkt för detta.

Nu är jag back on track iaf ;). Idag har det varit en LÅNG dag kan man säga. Klockan ringde 5.45, gick upp och tittade igenom alla anteckningar och åt frukost. Cyklade till skolan vid 7.15 och tentan startade vid 8.00. Var så himla nervös innan så jag fick knappt i mig något att äta, så magen började kurra väldigt högt vid 10 :S. Var klar med tentan vid 11.30 och då blev det cykelfärd hem. Hann peta i mig lite att äta och prata med några i telefon. Vid 13 kom S hit och vi gick till Espresso House och fikade :), jättemysigt var det. Efter det har det bara varit full rulle, har STORstädat hela lägenheten. Det innebär damma, dammsuga, tvätta golven, tvätta speglar mm. Så nu är det så rent och fint i vårt hem :). Me like!!

Strax efter 19 kom Mami hit och jag hade förberett mat. Jag bjöd på klyftpotatis, kyckling och bea-sås :). Mums var det!! Sen har vi suttit och pratat och kollat på tv. Jättemysigt.
När mami kommer på besök flyttar jag och Richard ut i vardagsrummet/köket och sover ;), så snälla som vi är. Jag sover jättebra på den här madrassen, erkänn att det ser mysigt ut!?


I helgen ska jag och Mami på SPA :D. Har längtat i en evighet efter detta. Så himla skönt att bara koppla bort skolan och njuta av att bara vara. Ska få fotbehandling och massage, ååååååååå, det ska bli så skönt. Sen ska vi även hinna med lite träning och en massa mat :). Imorgonbitti bär det av till Varberg, längtar massor.
Kommer försöka hålla er uppdaterade, har datorn med mig, så ni får följa min helg.

Nu är det nog dags för mig att säga god natt. "Lever" på mina restkrafter :P. Är helt slut!
Så jag avslutar med en bild på mig ;). EGO!!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0