090321

Solen skiner och jag är hemma i Åkersberga över helgen, kan det bli bättre??
Självklart kan det bli bättre, det hade varit perfekt om jag inte har en tenta att oroa mig för på torsdag. Blir stenhårt plugg hela veckan som kommer :(. Ska snart sätta mig med boken och anteckningarna i högsta hugg, för ikväll kommer ju E hit och vi ska ha myskväll :). Saknar henne massor, så det ska bli jätteroligt <3. Har köpt grönsaker, dipp, vindruvor och popcorn till kvällen. Vi ska se Robinson 2009 eftersom en kille jag känner är med, får se om han klarar sig ;).
Gillar inte riktigt konceptet, men man måste ju titta när han är med :P.

Tidigare idag vaknade jag vid 10, låg och drog mig i sängen. Sen var det upp och duscha och äta frulle. Vid 12 åkte jag ner till centrum och fika med E och A, mysigt. Jag har saknat dem massor, så det var roligt. Hoppas dem kan komma ner och hälsa på snart :). Sen blev det en sväng på Ica och hälsa på dem gamla kollegorna ;) och inhandling av kvällens mys :).

Har precis tryckt i mig en semla, mums!! Så nu borde jag väl vara redo för plugg, eller?? INTE!! :(. Noll motivation, men det är bara att bita ihop.



Imorgon är det "kalas" för lillasyster. Ska bli roligt att träffa farmor, farfar, faster, hennes sambo och lillkusinen igen :). Var två månader sen sist. Faster fyllde år igår, så vi ska fira båda två imorgon.
Men på morgonen blir det nog en liten promenad först, var så skönt igår, men i morse orkade jag inte :P.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0