090320

Vilken härlig dag :)!!!
Dagen började med att jag vaknade av mig själv vid halv tio. Då gick mami och jag ut och gick en runda. Efter det åt vi en jättefrukost som hon gjorde, med ägg, macka, yoghurt osv. Väldigt mysigt. Sen åkte vi till Vaxholm och strosade runt i dem små butikerna där ett tag och avslutade med en fika/sen lunch på Lena Linderholms Café. Jättefint och mysigt. Vi åkte vidare till Arninge och var inne en sväng på H&M. Köpte två små rosa blommor att ha i håret och ett hårspänne.

   

Sen gick vi till Ica i Arninge och handlade lite mat. Och efter det åkte vi hem. En riktig heldag blev det :).
Nu sitter jag alltså här framför datorn igen, har inte pluggat ett skvatt idag :(, vilket inte är så bra. Men jag ska nog läsa lite efter jag skrivit detta inlägg och senare ikväll.

Ha en trevlig fredagskväll!
P&K

Kommer ni ihåg för längesen så skrev jag om en randig t-shirt från Gina tricot som jag köpte !?
Tänkte att jag skulle visa en bild på den nu, jag tycker så mkt om den. Funderar på att köpa en till i en annan färg.
Vad tycker ni, röd eller rosa??



Tycker även den framhäver mina blåa ögon :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0