090316

Frukost-time. Hade riktigt svårt att ta mig ur sängen i morse, låg och drog mig i evigheters evighet. Det som fick mig att kliva upp var ju att min stackare till pojkvän skuttade upp vid halv 7, så det var bara att bita ihop och kliva upp.
Sitter nu här framför datorn och äter frukost, passar även på att kolla mailen och boka grupprum i skolan :).

Solen skiner in genom fönstret och det känns som våren är påväg. Den känslan har jag iofs haft flera gånger tidigare, vi kan ju bara hoppas att denna håller i sig :).

Idag blir det nog en lång dag, då vi har en ganska "köttig" uppgift till seminariumet imorgon. Ajuste, det seminariumet börjar 8.00, *ZzZzZzZzZzZzZ*. Får be richard hälla en stor hink med iskallt vatten på mig imorgon :P. Haha..
Blir som sagt nada träning idag, min stackars kropp måste få vila. Så det blir nog mycket plugg ikväll och kanske lite tv, vem vet :P.

Ha en bra dag, nu är det dags att snajda om och fixa till sig lite.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0