090314

Uppe med tuppen :).

Gårdagen gick som ett schema. Först skola, sen träning, sen förfest och sen "sittning". Jag var helt SLUT redan på förfesten. Och vi har inte ens talat om transporterna. Eftersom jag bor i stan och allting var i Ryd blev det ett himla cyklande fram och tillbaka. Till skolan-hem från skolan, till gymet-hem från gymet och sen till Ryd-hem från Ryd. Tog väldigt lång tid iaf.
Det blev ingen "lyckad" kväll igår, men det var skönt. Jag och M satt på "sittningen" med ont i huvudet och otroligt otaggade :(. Kändes inte värt att gå ut och dricka en massa när man inte alls kände för det. Så vi drog till Mc'donalds och köpte hamburgare :P. Satt där ganska länge och pratade om allt eller inget, M är från Täby by the way :). Efter det, vid elva, åkte jag hem till Richards kompisar, där även Richard befann sig. Satte mig i fotöljen och tittade på tv och snackade "skit" med grabbarna. Det var trevligt. Cyklade hem vid tjugo i ett och somnade kvart över. Och det är därför jag är så pigg och mår så bra idag :). YEY!!

Är påväg till Ikano-huset med Richard nu. Vi ska storhandla och kolla lite i affärer :). Bussen går 10.20, så det är dags att snajda om och sminka sig nu. Ha en bra dag. Ikväll blir det lugn för mig, schlager-kväll för min del, med mjukiskläder, täcke och godis...då är min kväll fulländad :).
P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0