090312

Torsdag. God morgon!
Vad roligt det är när man överraskar sig själv såhär på morgonkvisten. Gick upp direkt när klockan ringde vid 9 och satte mig direkt med boken i högsta hugg. Läste ett kapitel på 24 sidor på engelska :), mäkta stolt! Sen har jag också hunnit med att duscha och äta lite frukost. Ska snart klä på mig och börja laga till lite lunch. Borde även göra en uppgift som vi ska redovisa på seminariumet idag, så det ska jag också ta tag i :).

Idag blir det en ganska lång dag i skolan, eller snarare sen dag kanske jag ska säga. Slutar 17.30. Då tänkte jag försöka hinna till H&M och handla en blomma till imorgon att ha på kläderna :) och kanske något fint nagellack. Borde även handla hem lite mjölk och bananer, det börjar bli tomt här hemma. Men har inte haft orken att gå och handla. Richard och jag har ju planerat att åka till Willys på lördag och storhandla, så jag ska inte handla hem jättemkt idag. Så det blir sen middag för min del :(. Måste nog läsa lite ikväll också.

Dags att ta tag i lite fler sysslor. Ha en bra dag på er.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0