090311

Onsdag.
Sitter här i soffan och skriver i bloggen samtidigt som Jay Leno är på i bakgrunden. Har precis ätit frukost och ska om en timme åka och träna :). Idag har jag en "ledig" dag, men jag ska hinna med att läsa en del också.
Kl 4 ska jag fika med några tjejer i klassen och ikväll vid 7 kommer B och S hit på middag. Ska bjuda på något väldigt lyxigt, NOT, pyttipanna ;). Hehe...vi har inte så himla mkt mat hemma och ingen av oss orkar gå och handla. Vi tänkte åka till Willys i helgen och storhandla, så nu äter vi upp det som finns hemma :P.

Det är så stökigt hemma :(. Jag dammar och 3 timmar senare är det dammigt igen...det är så tråkigt att städa när det bara blir "smutsigt" så snabbt igen. Men idag måste jag städa, ska ju ha besök ikväll ;). Så efter detta blogginlägget blir det storstädning av badrummet, sen ska jag plocka undan överallt och efter det ska jag åka och träna. Får damma och dammsuga när jag kommer hem från träningen. Planen är iaf att jag ska vara klar innan fikat, så att jag hinner läsa en stund imellan det och middagen :).

Kanske skriver något mer i kväll. Jag sitter och räknar dagarna innan jag åker hem, jag har ALDRIG längtat efter min familj såhär mkt. Känner att jag behöver deras närvaro snarast, och nu är det bara en vecka kvar innan jag åker hem :). YEY!!! Ska bliiiiiiii såå roligt. Saknar er Mami, Papi och Syster <3.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0