090308

Då var denna helgen över och nästa vecka blir det mer skola än vanligt. Planerat är lektion imorgon, seminarium på torsdag och lektion på fredag. Förmodligen krävs det lite tid till grupparbete både denna och nästa vecka, vi får se vad det är för rolig uppgift imorgon. Har haft en hyfsat bra och rolig helg.

Min helg började ju i fredags och då tränade jag och åt lunch med A.

Igår, lördag, var jag ute och gick. Sprang sen runt som ett fån hela dagen med brun-utan-sol på mig och sen på kvällen var det dags för kravall. Vi startade vid 8 med förfest hos M i klassen, flera trevliga tjejer där :). Vid halv 12 bar det av till kårallen och där stannade iaf jag, Richard och A till halv två. Det var alldeles för mkt folk för att ens vara roligt tycker jag. Dansade nästan ingenting, gick mest bara runt och letade efter människor :(. Det var skönt med en ganska tidig och hyfsat nykter kväll :).

"I morse" vaknade jag vid halv 12 och låg och drog mig i sängen. Gick upp och stekte Amerikanska pannkakor :), var så sugen på det eftersom jag och A pratade om det påvägen hem igår :P. Så jag och Richard slängde i oss några var och sen bar det av till friskis för min del, danspasset stod på agendan. Det var roligt att träna, men jag upptäkte till min fasa att min fina brun-utan-sol är otroligt fläckig och tom lite orange :(....pinsamt! Jag som bara skulle ha det till igår för att vara fin :P. Haha...men det försvinner snart ;). Åkte hem, lagade middag, kyckling, ris och sallad :). Sen har jag mest diskat lite, tittat lite på tv och suttit här. Pratat med pappa har jag också gjort <3.

Aja, dags att börja avrunda kvällen. Ska hinna med några sidor i boken innan jag släcker för kvällen också.
Sov gott på er!
P&K


Avslutar med denna bild då det är den mest nytagna bilden på mig :). Där är t-shirten från Gina tricot som jag berättat om förut :). Meeeee like!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är!! :o)



Älskar dig!! Ska bli kul att du kommer hem!!

PUSS

2009-03-09 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0