090307

Ikväll är det dags för Suntrip. Och nu står jag här som ett fån igen med brun-utan-sol på dem ställena som blev fläckiga  :(. Benen blev jättefint bruna, men armarna är helt fläckiga och vita, väldigt osnyggt faktiskt :(. Hoppas ingen tittar på dem så är jag nöjd :P. Ska måla naglarna också, både på fötterna och händerna, ska blii så fint.

Fick bli stavgång istället för stationsgympa, eftersom jag inte luktar mumma efter krämen vill jag inte utsätta en massa människor för det. Så jag hoppade i mina gympakläder när jag vaknade kvart i tio och gick en runda på 50 min, jätteskönt. Blir nog danspass imorgon :).

Nu ska jag springa runt och torka lite till :).
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0