090306

God kväll! Idag har det varit en ganska intensiv, men rolig och trevlig dag. Jag gick upp vid nio och åt frukost, städade lägenheten och tvättade lite. Sen vid halv tolv åkte jag med A till gymmet och körde ett ganska tufft styrkepass, helt slut efteråt. Vi fixade iordning oss där och åkte sen till stan och åt lunch på Subway...mums :). Satt där i några timmar, sen blev det besök på systemet och Åhlens.

Jag handlade en brun-utan-sol på Åhlens, eftersom det är Suntrip imorgon. Jag och A ska vara fint solbrända och "steka" i surfshorts, linne och solbrillor :P. Haha...Så min kväll har bestått av skrubbning av kropp och ansikte, sen lotion och nu står jag här som ett fån :P med brun-utan-sol över hela kroppen och jag hoppas verkligen inte att det blir fläckigt eller orange. Vi håller tummarna :). Ska smörja in mig igen imorgonbitti, och sen tänkte jag ju träna. Får hålla mig i bakgrunden :P, för som ni vet så luktar ju inte sån här kräm så gott. Men nu går vi in för det :), helhjärtat.

Så imorgon blir det alltså kravall Suntrip med förfest hos en tjej i klassen. Det ska blii riktigt roligt faktiskt, ser verkligen fram emot det :). Nu ska jag dammsuga lägenheten mitt i natten :P, men jag måste ju fördriva tiden stående :S, annars blir benen bak fläckiga och det vill jag ju inte. Haha...

Sov gott! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0