090305

God morgon! Nu har jag vaknat efter att jag somnade kvart över 1 i natt. Har ordentlig träningsverk efter gårdagens styrketräning och gårdagens långa "stå upp"-jobbarpass ;). Men det är härligt med träningsverk och det är extra skönt när man vet att man kan vila idag ;). "Bara" cykla fram och tillbaka till/från skolan och det tar ju visserligen 40 min totalt, men men...det räknas inte :P.

Det visade sig visst att jag var ensam i restaurangen igår, jag hade ingen hovis =S. Eller L var ju det, men hon var hovis för sittningen, så jag var mestadels själv. Och jag tackar gudarna för att det var lugnt =P, hade inte varit så roligt annars. Hade två tvåbord och ett fyrabord som åt, så det var hellugnt. Fyramannabordet bestod av fyra killar i kanske 27-års åldern och jag reagerade inte på dem först. Men när jag sen kom in med deras andra flaska vin (efter ett antal öl...) så började dem fråga ut mig, vart kommer du ifrån?, vart bor du här?, varför Linköping?, vad läser du? osv osv. Till en början var det roligt, men sen blev dem så fulla så dem började skrika "Åååååkersberga" över hela restaurangen och resten av kvällen försökte jag halvt gömma mig...men det är ju inte så lätt när man har massa gäster att serva :P. Haha...dem var iofs lite roliga, men mest creepy.

Nu ska jag snajda om inför skolan. Blir svarta leggings och min nya skjortklänning =). Så fint. Och linserna sitter redan i =), så det är smink som ska på. Dags att avrunda och vi kanske hörs ikväll igen.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0