090304

Idag blir det en lång dag...ska nämligen jobba ikväll och ni vet ju vad det innebär, just precis, jag slutar 01.00.
Börjar om precis en halvtimme nu, så jag ska peta i mig något litet att äta och sen byta om.

Självklart har jag hunnit med lite mer saker idag. Har varit och styrketränat och det var riktigt jobbigt, men skönt efteråt.
Har bestämt min träningsvecka nu och det blir ledigt imorgon eftersom jag har skola för första gången på en vecka, sen styrketräning på fredag, stationsgympa på lördag och sen kanske danspasset på söndag om jag mår bra =).

Sen har jag varit och fikat med B, S och R. Det var trevligt =). Vi var på ett fik som låg i LEO-gallerian. Och jag åt lite då, så jag är inte speciellt hungrig, men jag får ju ingen mat fören 01 i natt.

Hämtade ut min cykel igår också, kostade "bara" 380 kr. Så rolig kostnad....inte =(. Får se det positiva och det är ju att jag har en hel cykel med två nya, fina däck =). Sen blev det aerobicspass igår kväll, jätteroligt. Var en annan ledare denna gång och hon var typ 60 och ganska "stor", men hon körde ett jättejobbigt pass...riktigt svettigt. Så hon hade iaf grym kondis ;).

Dags att göra sig iordning för att jobba. *snark*. Att jag alltid ska vara så trött :P.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0