Sommarsvall

Klockan börjar bli mycket och det är snart dags att tacka för mig ;)!
Har haft en mycket trevlig kväll med familj och släkt. Jag följde med lilla kusinen som badade (jag avstod pga. förkylningen, men doppade benen). Sedan serverades det tilltugg och vitt vin innan maten =). Till middag åt dem "vuxna" och lillkusinen rimmad lax och dillstuvad potatis, själv åt jag lax och potatis ("bebis" som man är när det gäller maten). Det blev lite kubb efter maten också. Farfar, pappa och A mot mig, farmor och E. Tyvärr vann dem, men vi var grymt duktiga. Elloge till oss =).

Det gick bra att jobba idag. Först när jag kom dit visade det sig att det skulle bli mycket varuplock för mig idag...inte det bästa när man är hängig. Struntsamma tänkte jag och körde igång. Vad jobbigt det var (!). Det märks genast att ett virus bestämt sig för att stanna i min kropp och jag är inte glad för det. Jag häller i mig (2 gånger om dagen) Kan jang som jag vet är bra, sen knaprar jag strepsils mot halsen...så lite bättre känns det =). Nu när jag ska sova börjar jag i och för sig känna av halsen igen...mornar och kvällar brukar vara värst, inte sant?

Imorgon får det bli en långpromenad igen, det var så himla skönt imorse =). Sen ska jag nog vila ordentligt och sola lite kanske. Det är viktigt att jag orkar med kvällen sen (eller halv fem) för då ska vi fira farfar =). Vill ju vara pigg och kry så jag orkar! Jag är inte den som ger upp i första taget. Håll tummarna för mig att jag är hyfsat pigg imorgon, annars heter min bästa vän Ipren ;).

Appropå bästa vän....guuuuud vad jag saknar mina vänner!!! Jag behöver en dos av dem snart =). Dem får mig att skratta och känna mig uppskattad, vi kan prata med varandra om allt och i evigheter, vi har så otroligt roligt tillsammans. Ni vet vilka ni är och ni har alla en stor plats i mitt hjärta. Det är tungt att leva på en "öde" ö utan sina vänner och sin pojkvän. (Med "öde" menar jag att inga av mina vänner eller pojkvän befinner sig här). Dock är det bara några dagar kvar, sen dyker lilla E upp här på torsdagkväll och det ser jag verkligen fram emot. Du är så efterlängtad!

Nu ska jag och min förkylning bädda ner oss i detta varma rum. Jag ser fram emot morgondagen och hoppas att det blir mycket trevligt. Kameran får självklart följa med =). God natt!

/Elin

Lite nytagna bilder på min snygga svall ;) (bra hårdag för engångsskull)

Lite färg har jag fått också =)


En enkel, men snygg uppsättning ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0