Torsdag

Nu var det MEGAlång tid sedan jag skrev här i bloggen. Har minst sagt haft FULLT upp. Tänkte sammanfatta mina dagar i olika inlägg då jag gjort så himla mycket de här dagarna =), vi börjar med Torsdag.

I torsdags var det student som gällde, i alla fall för Richards lillebror P =). Min morgon började med en löparrunda och en dusch efter det, sedan bar det av till Täby där han sprang ut. Där stod jag i klänning, 3/4 leggings och högklackat i spöregn =(. Tråkigt för P, men jag tror i ärlighetens namn inte att han brydde sig så mycket =P. Jag, Richard och hans pappa stannade kvar och kollade på alla flaken som rullade iväg, såg så himla roligt ut. Jag ville med!! Efter det åkte jag och Richard till Mörby och hämtade mammas bil och körde hem den, sen var det bara att hoppa in i nästa bil för att åka tillbaka och hämta de genomblöta ungdomarna som hade åkt flak ;). Efter det var det studentmottagning som höll på enda in på småtimmarna. Vid 01 gav jag upp =P, skulle ju upp och jobba på fredagen, så sömn behövdes. Hade en väldigt trevlig dag trots det dåliga och kalla vädret =(.

Sammanfattar dagen i lite bilder;

Patrik och Richard verkade inte bry sig om det dåliga vädret ;)


Den glada studenten Patrik.


Fina flaket =).


Min andra hälft uppklädd med kavaj dagen till ära =) (stolt flickvän).

Det var min torsdag =).
/Elin

Ps. Vill du se fler bilder? Är vi vänner på facebook.com kan du ju kolla där =). Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0