SOMMARLOV!!!

Det är HELT underbart med SOMMARLOV :). Dock tror jag inte att mitt "riktiga" sommarlov kommer börja kännas fören på Gotland...åå, vad jag längtar dit nu.

Hade ju som sagt min sista "lektion" idag, det var då vi fick tillbaka förra tentan och jag KLARADE den :). Hur skönt är det inte att sätta sista tentan innan sommarlovet? Är så stolt! Nu har jag tagit mig igenom ett HELT år på universitetet och hjälp vad fort det har gått. Har haft så himla roligt, träffat så mycket nya härliga människor, flyttat hemifrån, lärt mig sköta ett hushåll (+ en sambo :P), pluggat och träffat mina underbara kompisar. Många minnen som jag bär med mig under sommaren! Jag kommer verkligen sakna många goa människor :(.

...efter tentagenomgången tog jag bilen hem och hämtade Richard och en MASSA packning ;). Sen åkte vi som sagt till Max där vi åt massor, mums vad gott det var :). Fortsatte bilresan hem till Stockholm och stannade i Mörby centrum för att plocka upp lite studentpresenter till P och P. Vid 17 hämtade vi upp mami och åkte hem.
Nu på kvällen har vi (jag, Richard och hans familj) varit på P's studentmottagning, så himla söt den tjejen :)! Hon fick ansiktsmasker, doftljus och gurka (till ögonen ;)) av mig och Richard.

Befinner mig hemma hos mami och papi för tillfället och ska sova här i natt. Imorgon blir en lång och intensiv dag! Hade tänkt börja morgonen med en löparrunda, sen kommer förhoppningsvis Richards föräldrar och hämtar mig här innan P's utspring :). Han springer ut vid 13 imorgon, ska bli så kul. Mitt i allt ska jag hämta mammas bil i Mörby och köra hem den. Sen blir det PARTY all night long ;). Jobbar på fredagen, så vi får se hur det blir med det...:P.

Idag har jag fått min efterlängtade kalender :). Den är specialgjord just för mig. Se så fin den är;

Framsidan har jag valt egen text och egna färger :). Meddelandet som står i början har jag också valt själv. Sen lite färg på alla sidorna (ROSA) och små rutor där det står "Dagens träning".
Hur fin kalender som helst :). Du kan beställa en egen personlig almenacka här!

Ska sätta mig och kolla igenom mailen + lite annat, sen blir det sovtime. Riktigt sömnig.
Sov gott (!).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0