Sola, sola, sola...Yes, yes, yes!

Haha...nu är jag lite piggare, skönt. Kände mig riktigt gnällig efter förra inlägget :(. "Tvingade" mig upp ur soffan och ställde mig och diskade (det brukar ju alltid pigga upp :P). Sen tog jag min solstol under armen och gick till vår takterass, här kommer lite fina bilder;


Fina solstolen med en VeckoRevyn bredvid ;).


Jag solar på takterassen i svart linne (varmt, men har bikinin i Stockholm) och gula shorts :).


Takterassen (!). Ser ni Domkyrkan i bakgrunden!!??

Nu håller jag på att hungra ihjäl. Ska nog fixa något att äta. Jag och Richard ska grilla på takterassen ikväll vid 20, så jag måste få i mig något innan och det snart (!). Vi kan ju höras mer ikväll. Tänkte då visa en "kompott" av kläder som jag tycker man ska ha på sig i sommar :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0