Lördag

Äntligen Lördag (!)
Min lördag var fullspäckad med roliga saker =). Först hade jag lite quality time med lillasyster. Vi tog bilen till Täby centrum och handlade lite till mami, sen vidare till Arninge. Där började vi med en runda på Rusta eftersom syster skulle handla saker till festivalen hon ska på i sommar, sen vidare till Willys. Hittade inte allt jag behövde till E's present så vi åkte till Coop också. Sen åkte vi hem och på vägen blev det sallad på donken. Duschade, bytte om och sminkade mig inför tjejmiddagen hos E på kvällen. Den började redan vid halv 6 då tjejerna skulle vidare på kvällen. När vi kom dit blev vi bjudna på bål, den såg riktigt smaskig ut, men eftersom jag körde bil blev det inget för min del =(. Hon hade gjort så himla fint med två olika sorters sallad, avokado, bröd och brieost. Supergott (!). Efter det fanns det massor med godis, chips och dricka till förfogande, även en massa jättegoda jordgubbar (SOMMAR!). Var helt proppmätt när jag åkte därifrån. Vi hade jättetrevligt med god mat, massa prat och roligt kortspel =). Tack för en helt underbar kväll E och tjejerna! Ni är helt underbara <3.

Min kväll i bilder såklart:

Huvudpersonen för kvällen, E med paket från E =).


Mina underbara vänner B och E <3. Så fina!


Presenten E fick av mig, B och S. En picknick-korg fylld med godsaker som svenska jordgubbar, skagenröra, choklad, kakor, en tidning osv. Håller tummarna för fint väder så hon får användning av den ;).


Den goda (enligt tjejerna) bålen som jag lånat till fotograferingen ;).


Mina snygga vänner E och E (!). Me like deras snygga klänningar dessutom.

Det var min lördag i ord och bilder.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad fint du har skrivit och vilka bra bilder du tog :)



Kan du inte skicka alla bilder till mig från kvällen?



Kul att du hade det trevligt, det hade jag med! Vi ses för sällan allihopa.



Tack så mycket för pressenten :) Tyvärr har det varit för kallt för picnik men jag har ätit endel av korgen hemma endå :P

2009-06-08 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0