Jordgubbar och glass


Är det bara jag som skulle kunna leva på jordgubbar? Jordgubbar och glass, jordgubbar och grädde, jordgubbar i mjölk, jordgubbstårta...osv. Jordgubbar är ju verkligen hur gott som helst =). Jag älskar jordgubbar! Om ni inte har förstått det ännu så förespråkar jag just nu jordgubbar ;). Haha..nu ska jag sluta.

Min kväll avslutades med en riktigt god piggvar, potatis och smällt smör. Till efterrätt blev det som sagt jordgubbar och vaniljglass, men innan det hann vi med en runda kubb också. Var evigheter sen sist jag spelade kubb. Det var jag och mammi mot pappi och jag måste ju berömma honom för att han vann (så stolt han var). Duktigt jobbat!
Fastnade framför tv:n efter maten och kollade på filmen In Good Company med Topher Grace (Eric Forman i That 70's show) och Scarlett  Johansson. Tyckte filmen var ganska bra =), så jag såg klart hela.

Ska alldeles strax sova, tänkte gå upp och gå en långpromenad imorgon istället för att springa. Har sprungit tre gånger den här veckan och det känns alldeles för mycket i benen när jag springer två dagar i rad ;). En långpromenad är lite "mildare" för benen =). Hoppas bara inte det spöregnar som väderprognosen visar =(...men jag ger mig ut i alla fall. Är även lite sugen på att köpa Inlines nu till sommaren också. Det är ju så platt här och då kan jag äntligen lära mig åka (igen). Kul och bra träning i ett (!). Ska verkligen fundera på det.

Sovtime <3.
/Elin


Vykort? Näää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0