Grönan för hela slanten!

Sömnig, trött i benen och helt slut är bara tre saker jag är just nu ;). Har varit en lång, men väldigt rolig dag. Vi (jag, lillkusinen och hennes kompis) blev bjudna på lunch av farmor på Max =). Det var mysigt. Sen tog jag och tjejerna bussen till Grönan och dem fick varsit åkband. De sprang mellan åkattraktionerna, det var 3 gånger flygande elefanterna, 3 gånger nyckelpigan, 2 gånger slänggungan, 2 gånger lilla frittfall osv. Dem tyckte det var jätteroligt, själv tittade jag på, tog lite foton och njöt av solen =). Det var mysigt, men det blev nästan lite för varmt. Jag åkte blå tåget och gick i lustiga huset med tjejerna, det var läskigt och roligt =). I slutet så tog vi lite lotter och jag vann 2 KG choklad, gissa om jag blev glad. Chokladälskaren själv!


Happy Elin!


Massor av choklad =).

Nu ska jag krypa ner i sängen hos Richard, är supertrött. Ska åka härifrån vid halv två imorgon, då bär det av till Gotland =). Äntligen!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0