Fröken Trädgårdsmästare

Ombytt och klar för middag är vad jag är ;). Blir nog inte middag fören om en timme tidigast, men i alla fall =). Bättre att vara klar ett tag innan. Nu har jag lekt trädgårdsmästare ihop med mammi =). Vi har rensat ogräs i hennes trädgårdsland. Det har vuxit upp massor med spenat, men det går lite segt för morötterna. 
  

Här är jag i trädgårdslandet, rensar bland hallon"buskarna" =).

Det är ganska fridfullt och mysigt att sitta och rensa ogräs, men det är ju inte jätteroligt =P. Man får dessutom ganska ont i benen efter ett tag. Men några gånger till i sommar får det bli.
Har även hunnit med en "runda" ner till havet och tagit lite fina foton.


Trevligt att slappa på några stenar när solen kikar fram =).


Doppa fötterna vågade jag också, men badningen får vänta ett tag.


Lite kyligt var det allt, men jag hade shorts på mig. Lite sol i bakgrunden =).

Nu ska jag bara kolla runt på datorn ett slag, sen blir det middag. Ha det fint så länge!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0