Fredag

Då går vi raskt vidare till fredag...
Min fredag började vi 10 av att klockan ringde. Tog bilen och åkte hem, bytte om och fixade till mig lite =). Pratade en del med syster också. Sedan vid kvart över 12 begav jag mig till skolan där jag skulle jobba extra (samma som min mami jobbar på). Där jobbade jag från 13 till strax efter 17. Sedan var det bara hem med bilen, köpa med sig lite fredagsgodis och hem och laga mat =). Vid halv sju kom E hem till mig. Vi åt tortillas, kollade på tv, pratade och åt godis. Mysigt värre (!). Sent på kvällen åkte hon hem och jag hämtade syster och Richard, sen var det läggdags.

Det var min fredag i ord och jag har tyvärr inga bilder att bjuda på här...=P

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0