090624

Sol, sol, sol =). Kan man önska bättre väder? Vädret gör självklart att jag inte orkar, hinner eller vill sitta vid datorn. Detta medför ju i sin tur att jag inte bloggar ;). Nu hade jag lite tid över (innan jag och kusinen ska iväg och köpa pizza) och tänkte att jag kunde blogga lite =). Hoppas ni alla trivs med det underbara sommarvädret? Det gör i alla fall jag =).

Igår gick jag upp ganska tidigt och gav mig ut på en löparrunda, varmt och tungt var det =(. När jag kom tillbaka hoppade jag ner i plurret, hur kallt och skönt som helst. Duschade, åt frukost och fixade mig iordning för jobbet. Jobbade sen 12-19. Middagen var serverad när jag kom hem (smaskens!) och sen badade jag och E. Andra gången för mig den dagen alltså ;). På kvällen sov hon hos mig i "min" dubbelsäng.



Idag blev vi väckta vid halv 9 (E hade legat vaken en stund) och då åt vi frukost. Sen åkte jag, mamma, E och faster in till Visby och kollade lite och fikade =). Varmt och sol även idag! Kom hem och åt lite lunch, sen la jag mig ute i solen en stund. När det blev alldeles för varmt hoppade jag och E i vattnet och jag låg och flöt på en uppblåsbar madrass =). Nu har jag precis duschat och känner mig helt slut (!). Vet faktiskt inte varför =(...men men, är nog solen =).

Tänkte visa er ett fint linne som jag köpte förra veckan i Visby.


Blommigt och gulligt som jag bröt av med jeansshorts, vita tygskor och fransväska idag =).

Nu ska jag hoppa i lite kläder och snart åka iväg och handla middag, magen kurrar ;).
Ha det!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0