090622

Fin, men "tråkig" dag =(!
Vaknade när klockan ringde vid 10. Jag hoppade in i duschen och när jag var klar hoppade Richard in. Vi gjorde oss iordning och åt frukost, sen begav vi oss in för en dag på stan (Visby). Vi gick och kollade i lite affärer och jag köpte lite fint (ni får se imorgon...). Richard köpte en fin t-shirt på MQ. Sen gick vi till bilen och körde ner till hamnen och gick och åt glass =). Blev "bara" två kulor idag (tyvärr inte favoriten salt lakrits), viol och dumle. Smaskens! Blir nog några vändor dit igen innan sommaren är slut ;). I alla fall med E och med tjejerna =). Vi träffade även mina två klass-/killkompisar i hamnen som har varit på besök. Det var roligt att träffa dem och prata en liten stund innan jag och Richard fick skynda oss till hans båt som gick kvart i fyra.

Nu har alltså Richard åkt hem till Stockholm igen och det känns jättetråkigt =(. Varför tar man inte bättre vara på tiden när han är här? Om jag inte får lite ledigt v. 28 så kommer vi inte ses fören i början på Augusti =(. Visst kan det vara "skönt" att längta lite, men det där är alldeles för länge! Hur ska jag klara mig? I Januari när jag bestämde mig för att bosätta mig här på Gotland över sommaren så tänkte jag inte ens på att det var så länge vi skulle vara ifrån varandra, men nu, när det är verklighet känns det superjobbigt. Jag ångrar absolut inte mitt beslut över att vara här, mår toppen här =). Förutom att jag saknar Richard och mina underbara vänner tokmycket, men så är det bara...=(.

För att stilla min sorg (inga tårar idag inte...) så åkte jag till Rusta för att handla sminkrengöring ;). Handlade även lite saker till pappa och mamma =). Svängde förbi en skoaffär när jag åkte hem också, kom ut med två par...


Snygga, turkosa (knallblåa) tygskor för 150:-. Me like till mina snart lite brunare ben ;).


Ett par snygga varianter till de högklackade skorna. 200:- kostade dessa snyggingar.

Åkte sen hem igen. Åt middag med mamma och pappa, efter det badade jag med lillkusinen E, ett efterlängtat kvällsdopp =). Sen har jag och E suttit och pratat och kollat på tv, mysigt.
Nu ska jag börja avrunda min kväll, ha det så gott!

P&K Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0