090621

Vilken UNDERBAR dag vi (jag) har haft! När jag vaknade vid 10 så sken solen och det var riktigt varmt och skönt. Begav mig ut och sprang medans Richard låg och sov fortfarande. Skönt med lite motion efter all helgens mat och godsaker. När jag kom hem klev Richard upp och jag hoppade in i duschen, sen ägnade vi "förmiddagen" åt att sola =). Vid strax efter två begav vi oss iväg på picknick. Vi tog cyklarna och cyklade till affären där jag jobbar och införskaffade lite godsaker, sen cyklade vi till ett underbart vackert ställe där vi åt, mös och pratade. Underbart!

Cyklade hem vi strax innan 6 och det visade sig att pappa och lillkusinen hade badat och självklart kunde inte jag vara sämre ;). Så idag har jag tagit årets första dopp (nog det senaste hittils i mitt liv). Fick med mig lillkusinen igen som badade för tredje gången idag =).


Jag simmar =). Helt underbart!


Jag och lillkusin E poserar, men vi syns inte så bra =P.

Har haft en helt otrolig dag här på Gotland och jag avslutade den med att prata med min älskade E i telefon =), blir så glad varje gång jag pratat med henne <3.
Dags att avrunda kvällen, Richard åker tillbaka till Stockholm imorgon (mycket ledsen...) och innan det ska vi in till Visby och kolla i affärer, träffa två av mina killkompisar och äta glass =). Hoppas på en lika fin dag som idag, då kan det inte bli annat än toppen!

P&K Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0