090615

Klarblå himmel och sol =). Så är vädret här på Gotland. Har hört av kompisar, pojkvän och familj att det är mörka moln och regn i Stockholm, är sååå inte avundsjuk. Själv springer man runt i shorts och bikinitopp och försöker få lite solstrålar på sin bleka hy.

Idag vaknade jag jättetidigt. Var ute och sprang vid 07 och hade en lugn och skön morgon. Började jobbet vid 10 och cyklade hemifrån 9.10, tog drygt 25 min att cykla dit. Det är platt väg hela vägen, men shit vad trött jag kommer vara på att cykla till jobbet varje dag =P (säger hon som cyklat till skolan i 1 år). Slutade 13 och cyklade 25 min hem igen. Värmde lite inbakad kassler i mikron och åt den i solen. Sen plockade jag fram solstolen och la mig och "stekte".


Jag i den snygga knallröda solstolen =).


La mig på madrassen och solade rygg också!

Har varit och hämtat lite post som min snälla morbror eftersänt till mig =). Var bland annat en tidning och premie som ni får se ikväll.


När jag höll på och skriva ringde min söta kompis E. Satt och pratade med henne ett bra tag, så detta inlägget fick dröja lite till ;).

Köpte även med mig en ny smak singoallakakor hem, lakritssmak. Dem var helt ok =). Ska duka fram lite fika här snart med kakor och oboy ;). Men först ska jag fixa fossingarna =).



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0