090611

GRÖNALUND-time =)!
Jag är ju uppe med tuppen idag =P, klockan 10 vaknade jag ;). Ska alldeles strax äta lite frukost, byta om och fixa iordning mig. Just nu är det uppehåll, men vågar man tro att det kommer vara det hela dagen? Ska nog ta på mig mammas snygga regnjacka (den är neongrön) och ta med mig ett paraply för säkerhetsskull =). Är riktigt trött och seg, hade svårt att somna igår...så nu ska jag försöka vakna. Ska kolla om syster kan och vill följa med också, håller tummarna (!). Måste kila hemifrån om 30, så det är snart dags att sätta lite fart.

Att gå på Grönalund med lillkusinen har blivit tradition =). Vi har gjort det sen 2007. Jag tycker det är supermysigt att åka attraktioner tillsammans, äta sockervadd och köpa ballonger =). Hittade lite gamla bilder från 2007 faktiskt, hoppas det blir lika mysigt idag.


Jag och lillkusinen =)


Lillkusinen och jag åker lilla fritt-fall, haha...den kittlas massor i magen tycker jag ;).


Här får lillasyster bjuda lite på sig själv ;). Hehe...den är nog ganska iscensatt i och för sig, men det ignorerar vi =).

Fick just reda på att hon inte kan följa med =(, hon mår inge bra idag. Tråkigt! Men jag klarar mig ypperligt =).
Ha en fin dag allesammans!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0