090609

God morgon kära läsare!
Idag vaknade jag av att telefonen ringde...vid elva (!). Eftersom jag ville upp i hyfsad tid gjorde det inte så mycket att E ringde ;). Hörde samtidigt att det spöregnade ute =(, vad är detta för sommarväder? Jo, svenskt sommarväder (!). Men fy den som ger sig =P, så jag gav mig ut på min bestämda löparrunda och det var väldigt kallt och blött. Men åå så skönt efteråt ;). När jag kom hem slutade det regna och jag gjorde sit-ups, knäböj och armhävningar, sen stretching på det och dusch. Så nu sitter jag här i mina knallrosa mjukisbyxor och pojkvännens hoodie och käkar frulle =). Det blev supergott bröd från gateau med brieost och smoothie. Smoothien innehåller blåbär, hallon, banan, mjölk och naturell yoghurt, så lätt att göra och så gott att dricka =). Så nu är jag nöjd och belåten (!).

Ska snart lägga mig på den "underbara" spikmattan för tredje gången, men ett annat parti. Rumpa och lår blir det denna gång, för det är ju mitt s.k. problemområde på kroppen =(. Får se om mattan får igång blodcirkulationen så att benen blir snygga ;). Hehe...efter det så är det dags för mig att börja rensa. Rummet ska vara utrensat på fredag när jag åker till Gotland, för under min vistelse där flyttar min familj och dem vill inte ha med sig en massa "skräp". Så imorgon blir det ett besök hos min käre vän "soptippen" =).

Ikväll är det dags för min tredje studentmottagning på en vecka =). Denna gång är det J i Vällingby som tar studenten. Ska bli jätteroligt att träffa henne igen och säga grattis osv. Blir nog inte en så sen kväll då jag vill ha hela dagen till rensning och pyssel imorgon =).

Nu ska jag äta upp min frukost, sen är det mattan som gäller ;).
Ha en fin dag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0