090601

JUNI :) och helt otroligt underbart väder. Det är supervarmt och människor ligger utanför lägenheten och solar i bikni ;). Jag har haft skola från 10 till 14 och vi satt ute från 10-12.30, så jag har också fått lite solstrålar på mig :).

Gårdagen var fullspäckad (därför ingen uppdatering). Började med att jag gav mami frukost på sängen och en bukett rosor, det var ju morsdag :).

Fina rosor till min fina mamma <3.
Efter det blev det en löparrunda i det varma vädret, var HELT slut när jag kom hem :P. Då hoppade jag i bikinin och la mig på terassen och svettades mängder ;), men vad nice med fint väder alltså.
La mig på spikmattan en kvart innan jag tog bilen till Linköping vid halv 2. Stannade två gånger på vägen och var inte framme i Linköping fören vid 5 och då gick jag från skolan hem, var hemma strax efter halv 6. Och vid 6 började NH festen :P. Kom lite senare, runt halv 7 och då var det middag :). Mums (!). Och till efterrätt blev det jordgubbar med glass, snacka om sommar två dagar i rad ;). Hade en supertrevlig kväll med mina (gamla) arbetskamrater, nu är det ju tyvärr slut på dessa fester då jag slutar på NH. Gick hem vid halv ett och somnade vid ett...

...och vaknade 8 (!). Jag är så HIMLA trött alltså. Ögonen är jättetunga och jag orkar knappt hålla mig vaken. Funderar på att sova lite, men det är så himla fint väder. Kanske ska ta min nya solstor och sätta mig på takterassen en timme!? Låter fint i mina öron ;). Så kan jag sedan ta en liten runda till mataffären och handla lite glass och den nya chokladkakan som har kommit, sommaredition ;). Jag ska INTE äta sånna saker, men jag är så fruktansvärt sugen :P. Kan ju bara ta en rad så är det inte så farligt :).

Nähä, nu borde jag nog "fixa" iordning mig om jag ska hinna få lite värme och sol på mig. Ha det fint i värmen och NJUT, för imorgon ska det bli kallare och senare i veckan ska det regna...:(.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0