Vardagsoutfit vs. Partyoutfit

Jag har satt ihop två snygga outfits för max 1000 kr var (allt från H&M).

Vardag

Totalt 773:- för hela outfiten! Superläckert linne (design: Estelle) 98:- (Fashion against Aids). Bikintopp på rea, 69,50:-. Jeansleggings 199:-. Gladiatorsandaler 198:-. Brun väska på rea, 149:-. Svarta örhängen 59,50:-.

Denna outfit skulle jag ha på stan eller en vanlig dag i skolan. Jag bryter av dem svarta detaljerna med en brun väska. Bikintoppen under linnet ger en avslappnad och "cool" stil ;). Blir riktigt sugen på denna outfit, vad tror ni?

Party


Totalt 894:- för hela denna outfit! Snygg klänning (står under "topp) 299:-. Klackar 398:-. Liten väska på rea, 98:-. Örhängen 19,50:-. Solglasögon (äger ett par!) 79,50:-.

Denna outfit är supersnygg och enkel, därför vill jag gärna matcha med knallrosa väska och örhängen för att "pigga upp" den lite =). Sätt solbrillorna i håret och dansa hela natten lång i denna "sjukt" snygga outfit!

Mer tips från andra kedjor kommer snart ;)...ska bjuda på en strandoutfit max 500 kr!! Och kanske något mer...
/Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0