Spring i benen...

...jag vill ut och springa! Det var nog minst 2 veckor sedan sist och jag har bara gått en massa promenader sedan dess. Det är roligt om man har någon att gå med, men annars är det lite långtråkigt efter ett tag. Funderar på att gå upp med tuppen vid 7 och gå ut och springa imorgon i regnet, vad tycker ni? Jobbar 10-19 och jag kommer aldrig orka springa efter det! Jag är så himla sugen på att röra på mig, så jag tror faktiskt att det får bli så...

Hittade lite bilder på outfits jag har på mig när jag springer ;)

Bild från våren 2008


Bild från våren 2009


Bild från våren 2009

Blir så sugen på att springa när jag ser dessa bilder =). Det får bli en runda imorgon innan frukost, dags att lägga sig nu då!

Sov gott Sverige, här ÖSregnar det (mysigt).
/Elin


Liten låt att muntra upp sig med =)...jobbigt i början, men bra efter några gånger ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0