Segt

För tillfället så är vårt internet väldigt SEGT! Har suttit och försökt ladda upp bilder från när tjejerna var här på FB och lyckades äntligen (!) få upp några bilder. Jag kommer därför bara skriva ett kort inlägg innan jag stänger av datorn, bör ändå sova strax.

Imorgon blir det en kort dag på jobbet =). Skönt! Så det får bli någon typ av motion imorgon. Antingen en långpromenad eller löprunda, får se vad jag är sugen på ;). Är solen framme så ska jag ju steka lite också, man får ju passa på så länge den vill visa sig. Man kommer ju ihåg förra hösten =(...grått, tråkigt och riktigt deprimerande. Skillnaden från förra året är att jag ska träna ordentligt i höst, vilket förhoppningsvis leder till att jag är lite piggare på dagarna =). Eller vad tror ni?

Nu ska jag börja avrunda. Lata jag har inte orkat duscha ikväll, så det blir upp 06 för att hinna med det =(. Segt! Aja, jag får skylla mig själv.

God natt sötnosar <3! Hörs imorgon.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0