Nymålat!

Nu är jag klar att sova =). Har duschat, borstat tänderna och tvättat bort sminket. Så det är bara för mig att sova!
Först vill jag ju blogga lite, kolla läget på internet och ringa Richard. Så det blir nog inte sovtime fören om ett litet tag ;).

Höll på med målningen av huset i 2,5 timme för att få klar ena sidan av huset. Blir faktiskt väldigt snyggt, men det ska målas två gånger och jag förstår nu varför ;). Ytan under färgen är olika mörk på sina ställen, men det blir nog grymt efter andra gången =). Här ska ni få se mitt fina verk ;)...

Fint va? Runt fönstret har jag inte målat ännu, får bli imorgon kanske ;).


Skillnaden, redan efter en gång =)!

Är du stolt över mig nu pappa? =). Visst är jag duktig?

Det har varit en varierande jobb- och slappdag idag. Har jobbat ganska mycket, 5 timmar på affären och 2,5 timme hemma. Helt ok! Är dock lite irriterad eller snarare nervös över att inte få en biljett hem till Stockholm på söndag. Jag vill "hem" =(! Jag får ångest över att inte få träffa pojkvännen fören 4 augusti, så det är bäst att det blir en biljett ledig snart. Jag är som en hök på hemsidan ;). Mer info kommer =).

Avslutar kvällen med en "snygg" bild på mig in action. God natt!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0