Myskväll!!!



Efter en varm och solig dag blev jag givetvis lite frusen på kvällen. Började med att bara sätta på mig ett linne och långkoftan (NY från Vila Outlet). Sedan började jag frysa om benen och satte på mig leggingsen med spets på (från Halens) och sist blev det även mammas mystofflor =). Visst ser det skönt och mysigt ut. Det var det!! Jag älskar den här outfiten. Skön, men ändå snygg liksom ;).

Nu på kvällen har vi ätit god mat i form av "Gotländsk Grekisk Sallad" som pappa så fint kallade det ;). Vi lade till lite potatis för mer mättnadskänsla =). Sen har jag kollat på Packat & Klart, samt matprogram med Per Morberg. Jag tycker verkligen inte om honom. Han är obehaglig, ser otäck ut och verkar jätteskum! Tittade bara för att mamma gjorde det, annars avråder jag er från att titta ;). Efter det blev det reprisen av Allsång på Skansen som båda missade i tisdags (jag hade besök och mamma var i Tyskland). Inget vidare program tyvärr =(...förutom urgulliga Kevin Borg! Om ni såg/ser så förstår ni vad jag menar <3.

Strax läggdags, först ett litet samtal till pojkvännen för ett godnatt. I miss him <3. Imorgon börjar jag jobbet 08 och enligt SMHI ska det vara uppehåll och runt 20 grader, så det får bli cykeln imorgon. Åka hemifrån 07.15. Nice!

Sov gott Sverige!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0