Minnen <3

Tittar på gamla bilder på facebook! Det är så roligt att man har "förevigat" många av sina perioder i livet, det uppskattar jag verkligen nu =). Ska bjuda på lite smakprov ;).


Såhär såg jag ut när jag tog studenten 2007, glad och tårögd! Jag vill återuppleva denna dag, NU!!!


Resan till USA 2006, här med syster i Grand Canyon, Las Vegas. Har precis flugit helikopter (!). Detta är nog det coolaste jag gjort i hela mitt liv.


Första sommaren i Visby (med E), detta var 2007 och har blivit en tradition =). Förra sommaren tog vi med oss några tjejer till och det är även dem som kommer ner i år igen. Detta MÅSTE vi fortsätta med, lova det <3!


Italien med familjen och älskling 2007. Pepparkakan och florsockret ser ni här =P.


Nyårsafton 2007/2008. En av dem roligaste <3.


Drömresan till Paris 2008 med B och S <3. Ååå, jag vill resa mer med er <3.


Resa till Fuerteventura med älskling 2008. Jag leker "Sharapova" ;).


Drömkväll i juli 2008. Ååå, vad mysigt vi hade...vill tillbaka!


Visby 2008 med tjejerna =). Ses om en vecka!!!


Flyttade till Linköping och firade min 20-års dag med nya bekantskaper.


Resan till USA och Mexico som jag och familjen gjorde i vintras. Så coolt att besöka New York, vi bodde precis vid Times Square =).

Detta är bilder jag summerat ihop från facebook, någon annan dag ska ni få se bilder jag har i album på min dator ;). När jag kommer hem från Gotland kanske jag summerar ihop lite bilder från när jag var yngre (tyvärr inte så vackert). Ha det fint!
/Elin

Ps. Om jag fick göra om allt detta så skulle jag absolut inte tacka nej! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0