Höst!!!

Eftersom vädret hos oss är lite höstlikt så tänkte jag bjuda er på en höstig outfit som jag älskar och som inte kostar skjortan. Skulle inte ni vilja gå runt i detta i höst?


Här är en hel outfit för UNDER 1000 kr på H&M. Överst till vänster har vi en supersött klänning för 199:-. För att bryta av det söta tar jag på mig ett par söta, men ändå coola strumpbyxor för 129:-. Till det ett par supersnygga klackar med dragkedjedetalj som kommer stort i höst, 399:- för dessa. Till nästan alla mina outfits i höst tänker jag köra massor med armband, älskar armband, dessa kostar bara 60:-. Och sen en snygg halsduk att ha lite slarvig hängande över axlarna, denna för 129:-. Visst är det en snygg outfit?

Lite tips inför hösten. Satsa på prickiga strumpbyxor istället för heltäckande, satsa på en kavaj med markerade axlar och satsa på väskor, skor och annat med dragkedjedetaljer.

/Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0