Dags att...

...sova! Det är tidig morgon som gäller för min del imorgon igen. Börjar kvart i 8 och måste nog gå upp senast halv 7. Var lite trött imorse när jag skulle gå upp, så jag sov lite till =P. Blev en lite stressig frukost då istället =(. Man får välja, sova eller frukost? Jag valde visst sova idag ;).

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilderna som E tog, så varsågod.


Första dagen - När vi är på Kallis.


Turkost - Hade mitt fina linne från H&M och jeanskjol på mig =).


Lekplats - På kvällen gick vi en promenad och hittade en lekplats. Jag och E blev 5 år igen och det var superroligt! Så längesen jag gungade...det måste vi göra om, du och jag =).


Hoppade - och såg väldigt roliga ut =).


Gunga gungbräda - Vi passade på att dra med oss S och B på en tur till lekåldern igen ;). Detta var den första kvällen och den var otroligt mysig! Jag älskar att vara barnslig.


Dressad - Såhär såg man ut en kväll, i en av favoritklänningarna från H&M.


Uppradade - och snygga ;). Från vänster B, E och jag. <3


Stockholmsspelet - Två kvällar spelade vi Stockholmsspelet, vi längtade väl hem förmodligen (inte jag!) =P.


Fiiiina - Tre av oss fyra tjejer uppradade utanför Gutekällaren (under Sofis mode-kvällen). Från vänster E, jag och S.


Bevis - Vi var först på plats! =).

Detta var några bilder jag hade att bjuda på från hennes FB. FB är bra när man vill låna (sno) bilder ;). Tack!

Nu ska jag börja tjata om en ny mobiltelefon igen =P. Min är halvkass och skalet har lossnat, personen jag pratar med hör inte mig eller så hör inte jag den, det går knappt att sms:a och ibland knäppar den sig. Är det skäl nog att köpa en ny telefon? Jag använder ju faktiskt min som hemtelefon (seriöstelefon) också och då är det bra om man hör vad den andre säger...eller? Har ni något tips på någon bra mobil? Jag är lite sugen på en, men den påminner lite för mycket om den jag redan har. Funderar på att unna mig en ny när augustilönen kommer, tycker ni att jag får det? Hehe...

Nu ska jag kolla lite kläder på internet, det börjar klia i fingrarna....är shoppingsugen!! God natt.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Elina

Men Elin så, inte får man sno bilder sådär ;P (skojjar)



Jag måste också köpa en ny mobil. Den rosa ihopvikbara som tre hade reklam med ska jag nog köpa.



Pussar å kramar

2009-07-28 @ 01:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0