ABBA för hela slanten ;)

Nu har fruntimmerna i huset sjungit sig hesa. Vi har sjungit mammas nya singstar-cd med ABBA-låtar =). Det var roligt, men hon och moster tyckte nog att det var roligast ;).

Min favorit som tyvärr inte finns med på cd:n, men som jag ÄLSKAR i filmen!


Vilken är din favorit?

Idag har jag jobbat från kvart i 8 till 2. Kort och ganska lugn dag =). Sedan fikade jag med mamma och moster efter jobbet. Åkte hem för att få lite sol på mig, men det blåste bara kallt =(. Satte mig i fotöljen och läste Gotlands Allehanda och när det var klart så somnade jag =P. Vaknade efter ett tag och tänkte fortsätta sova i sängen. Men istället (surprise) så klädde jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang. Jag är imponerad, är du? Så nu har jag motionerat, äntligen!

Imorgon tänkte jag följa med mamma och moster på deras morgonpromenad. Skönt att ha det avklarat sen. Efter det blir det Visby, jag är ju ledig imorgon =). Vi ska äta salladsbuffén på Trädgårn´ och det ska bli jättegott! Får se om jag kanske kan smälla i mig en glass från glassmagasinet också ;). Har ju bara en vecka kvar att äta där...hur ska jag hinna? =P.

Är lite småtrött nu, så det är nog snart dags att sova. Bra att somna tidigt. Behöver några timmars sömn inatt!
Ha det fint!

/Elin

Bild från 2007. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0