090729

Boom Boom Pow - Black Eyed Peace



Morgonens låt ;). Den har spelats mycket på Kallis och de olika uteställena här på Gotland. Bra?

Nu är jag vaken, klockan har passerat halv 7 och jag har hunnit duscha =). Ska alldeles strax hoppa i lite kläder och käka en stadig frukost innan jag åker till jobbet. Vaknade precis när klockan ringde och det var enormt varmt i mitt rum, första morgonen på länge som det inte är jättekallt när jag vaknar. Är supetrött för tillfället, men det är för att jag "bara" har sovit 7 timmar varje natt och jag behöver som sagt lite mer sömn än så ;).

Jag upptäckte när jag sminkade mig nyss att jag måste ge mig ut på jakt efter en ny mascara. Har ju kört på samma gamla vanliga i ett år (har självklart bytt ut den) och det skulle vara roligt med något nytt. Funderar på att köpa en sån som E har, men vi får se vad butiken har att erbjuda ;).

Dags för frukost, magen kurrar och jag är superhungrig. Dansa nu till låten, så hörs vi i eftermiddag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0