090727

God middag kära vänner! Hoppas allt är bra med er? Själv är jag lite trött efter dagens arbetspass som var från 8-17. Jag har tagit en annans plats idag och imorgon, riktigt jobbigt var det =(. Men men, imorgon går det nog bättre...eller? ;).

Igår vid kvart i åtta på kvällen födde min kusin sitt andra barn, välkommen till världen lilla Charlie!



Storebror är lilla Ludvig =).


Grattis Sofia och Magnus!!

Ååå, barn är så himla söta. Jag vill också ha barn! Men inte nu =). När jag blir lite äldre och känner att jag kan ta hand om ett barn vill jag ha det. Men söta är dem ;).

Idag kom min moster hit till ön och stannar till på fredag. Jag har "lurat" med dem på salladsbuffén på torsdag (min lediga dag), det är ju så himla gott. Får se om jag hinner svänga förbi någon affär också =).

Min kompis E har lagt ut en massa bilder från när dem var här, lägger upp dem ikväll innan jag går och lägger mig.
Nu är det snart dags för middag, är superhungrig!

/Elin

Ps. Ni har väl inte missat att Blondinbella numera är Brunettbella? Ds.

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis till kusinbarnet :)

2009-07-28 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0