090726

God morgon solstrålar ;)! Idag är det inget fint väder här på ön =(. Det är ett stort molntäcke som sträcker sig över den samtidigt som det blåser. Jag är glad att jag fick en så fin dag igår och att jag tog vara på den =). Hade egentligen tänkt gå ut och springa, men jag har verkligen ingen lust =(. Min träningsmotivation är som bortblåst, varför?

Idag kommer Björn och kollar in huset/fikar med mig =). Ska bli roligt att träffa honom. Hans föräldrar har hus här på Gotland och innan han kom hit har han varit och hälsat på Richard (min pojkvän) i Stockholm. Så det är en gemensam kompis! Så det är bra att det bara är halvbra väder, för då är det inga problem att stå inne och baka ;). Aja, ser fram emot att han kommer i alla fall.

Sovit gott? Själv har jag sovit som en stock. Vaknade av att jag frös, men drog snabbt på mig täcket och somnade om ;). Nu är det bara 3 veckor kvar tills skolan börjar, eller i alla fall Nolle-P. Jag och Richard har planerat att åka ner till Linköping den 11 Augusti (åker hem från Gotland den 7:e), så att vi hinner få iordning innan allt drar igång. Blir storhandling den 12:e med bil =D och sen så kör jag hem bilen (det är mamis) på fredag den 14:e och sen buss tillbaka. Så får det bli!

Jag saknar min pojkvän så att det gör ont! Jag saknar en kram, en puss, en klapp, ett skratt, hans röst, hans famn, hans leende...hela honom!!!! =(. "Bara" en och en halv vecka kvar...känns som en evighet. Men sen ska vi bo ihop hela året =) och det ser jag så mycket fram emot. Men då kommer jag sakna min familj istället =(. Nu har jag vant mig att bo med mamma och pappa igen och jag tycker verkligen om det =)!!! Svårt...

Nu till lite fina bilder som min söta kompis E tog under resan (lånade av henne på FB)


Mina söta (och bruna!) kompisar =). Favoritsystrarna <3 på båten hit =).


Fint kort på mig och S i köket ;). Lunch-time!


Söta E och B på Kallis (första dagen). Efter detta foto kikade solen fram =).


E och jag innan utgång. Är vi lika? Många förväxlar oss...


Triss i snyggingar ;). B, E och S uppklädda och redo!


Jag på restaurangen Joda.


Tofta, den tredje dagen. Me in bikini =S....


Gänget (förutom E som tog kortet) innan B till vänster skulle åka hem =(. En promenad i Almedalen!


Lånad av www.stureplan.se
Jag, S och E på Gutekällaren under tjejkväll med Sofis mode =).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0