090725

Lördag =)! Vaknade av mig själv vid strax innan 10. Hur skönt som helst. Ligger fortfarande kvar i sängen, orkar inte gå upp =P. Kände för att blogga lite och visa lite mer bilder från veckan. Idag kommer mami och papi hem. Därför ska jag städa huset, klippa gräset och bjuda dem på middag. Det är väl mina "måsten" idag, annars blir det chilla, gå en promenad och plocka blommor till bordet och åka en sväng till tippen. Jag har några timmar på mig. Så snart ska jag sätta lite fart ;)!

Nu ska jag fortsätta med lite bilder och visa vad vi var på för event i torsdags =).


Fjärde kvällen var det partyyyy som gällde. Klädseln för kvällen var min fina klänning från Gina Tricot, klackar från Skopunkten och rött nagellack (höstens accentfärg).


Min gulliga kompis E med snygg klänning och vattenmelon-drink i handen =). Även hon med rött nagellack!


Eventet för kvällen var alltså tjejkväll med Sofis Mode på Gutekällaren =).


Glada tjejer på Gutkällaren. E, Å och jag. Jag håller ett glas Chapel hill i handen.


Självklart var Sofi Fahrman på plats.


Sjöng gjorde Marie Serneholt =). "I need a house, i need a room, i need a bed to sleep in...".


Fina tjejer innan dansen och drinkarna flödade ;).


Vi fick Goodiebags som innehöll detta. Lite läsning, lite bio, liten necessär med spegel (perfekt!), mascara, godis, rabatt på jeans mm.


Dag fem och sista =( dagen körde vi på salladsbuffé på trädgårn' till lunch. E och E smaskar i sig =).


Mums med salladsbuffé. Rekommenderas varmt, kostar bara 79:- och du får äta hur mycket du vill!


Tjejerna (innan dem skulle åka hem) med Visby hamn i bakgrunden! E, E och S


Avslutade deras vistelse/semester med glass på Glassmagasinet =). Mysigt och otroligt fint väder.

Det var dem bilder jag hade att bjuda på =). När mina kompisar lägger upp bilder på FB kan jag "sno" dem och lägga ut här ;).

Förresten, imorgon kommer Björn hit =). Jag ska visa honom huset och så ska vi fika. Ska bli roligt att träffa honom igen! Sen blir det jobb på måndag igen. Jobbar då hela veckan förutom torsdag!

P&K Elin

Kommentarer
Postat av: Elina

Fina bilder du tagit gumman! Lust att maila dom till mig eller så?

Pussar

2009-07-28 @ 01:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0