090718

Lördag - Seg, varm och trött ;). Jag satte klockan på 09 idag, men jag orkade verkligen inte gå upp. När jag insåg att jobbet inte började fören vid 16 så kunde jag lugnt sova vidare ;). Vid 10 gick jag upp och satte på mig träningskläderna. Det var ju som sagt dags för en löprunda =). Det gick sådär idag...det var sol och jättevarmt, riktigt tung löprunda blev det idag =(. Och precis när jag slutade springa kommer molnen =(...jag som skulle sola idag! Efter löprundan drack jag massor med vatten och sen satte jag igång med alla mina övningar ;). Tänkte visa och tipsa om några!


Jag börjar alltid med sit-ups. Jag brukar göra ungefär 100 stycken. Jag brukar variera och köra både framsidan och sidorna på magen för bästa resultat =).


Sedan kör jag lite armhävningar på tå =) (om det är för jobbigt, kör på knäna). Jag brukar köra runt 35 stycken per pass (varannan dag).


Och sen en tricepsövning som ni säkert känner igen. Brukar även här köra 35 stycken med utsträckta ben, orkar man inte det så böjer man dem lite =).

Det var mina tre vanliga tips till er att komplettera med löpning. Jag körde även benböj (45 stycken) och gång i trappa (20 på varje ben). Jag hoppas att det ska ge resultat i framtiden =).

Nu ska jag bege mig ner till köket och äta frukost/lunch, är superhungrig. Håller samtidigt på att tvätta lite. Sen blir det solning bland molnen ;). Vad gör man inte =P. Kanske hörs ikväll!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0