090717

Bara lördag och söndag kvar, sen kommer NI på måndag morgon =D!! Jag är så lyckligt lottad som har så underbara kompisar =), jag har så himla roligt med dem. Ser verkligen fram emot nästa vecka (någon som missat?). Ska bjuda på lite fina bilder från förra sommaren =).


Min söta kompis E och jag =). Tredje året i rad gumsan ;)!


Världens sötaste B och S =).


Jag och min söta kompis E.

Dessa 4 tjejer kommer nästa vecka och förgyller den =). Nu står det dock att det ska regna på måndag =(, och igår stod det sol och 20 grader...tisdag som det har stått att det ska vara molnigt och 15 grader visar nu 20 grader och sol...Vad ska man tro egentligen? Vi håller tummarna för superbra väder!! Vill ju sola när jag är ledig ;).

Idag har lilla jag jobbat igen. Det skulle vara från 11-16, men det var lite kaos, så jag fick stanna kvar en timme =(. Visst 5 timmars jobb är inte mycket, men när jag inte hade ätit lunch, så blev 6 timmar genast mycket jobbigare =(...jaja, är ju snart ledig så ;). Cyklade även till och från jobbet, fick reda på att det blir drygt 1,2 mil om dagen ;). Inte illa va? Så varannan dag springa 40 min och varannan dag cykla 1,2 mil =). Jag är nöjd! Imorgon blir det som sagt en löparrunda när jag vaknar, tänkte ställa klockan på 09 som vanligt. Jobbet börjar inte fören 16, så jag hoppas på sol (trots molnen på väderprognosen), så att jag kan sola lite ;).

När jag kom hem från jobbet idag åkte jag, mami och syster till ett ställe med massor av hundar =). Dem har precis fått en massa valpar och guuuuuuud så söta. Hade kunnat plocka med mig alla hem (jag som är hundrädd dessutom =P).

 
Vill du följa med hem?? =)


En liten började leka med en plastfalska, lät jätteroligt.

När vi kom hem hade pappa lagat god middag som avslutades med en glass från glassbilen =). Sen har jag, mami och syster spelat kort. Har precis proppat i mig en supergod vattenmelon (MUMS!), nu blir säkert pojkvännen avundsjuk...han älskar vattenmelon! =). Vi har massor kvar, synd att han inte är här =(...



Nu ska jag kolla vad som hänt på internet idag ;). Ha det fint!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0