090714


Någon mer än jag som ser ut som ett tomato face efter ett träningspass? Efter min löparrunda idag såg jag verkligen ut som en tomat i ansiktet och det gör jag varje gång. Har fått kommentarer från folk som frågar om jag inte tycker det är jobbigt eller pinsamt? När jag var yngre hade jag lite problem med det, jag undrade varför bara jag och ingen annan blev så himla röd i ansiktet. Men med åren har jag lärt mig acceptera det och se det som något positivt =). Det syns ju i alla fall att jag har tränat, vilket jag tycker är bra. Vissa människor svettas knappt och blir absolut inte röda i ansiktet, dem ser inte ens ut som dem rört på sig. Så hade jag ju inte heller velat ha det! Jag gillar att röra på mig så att jag svettas, för då vet jag att det tar. Visst är det fortfarande lite jobbigt på gympapass osv. att bli så himla röd i ansiktet, men det är inget jag reflekterar över längre. Har gjort det så många gånger förut och jag bryr mig helt enkelt inte om vad människor tycker och tänker. Detta är jag och det finns inget jag kan göra åt det förutom att kanske sluta träna, och det finns inte på kartan!

Nu ska jag strax göra mig iordning. Sminka mig, borsta tänderna och fixa håret. Sen är det jobb! 12-21.15 är det som gäller idag. Långt pass, men bra pengar. Får se om jag orkar skriva ikväll, för imorgon börjar jag nämligen 7.45...måste få ordentligt med sömn i natt.

Vi hörs!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Hugo

Vad söt du är!

2009-07-15 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0