090713

Idag är det måndag vilket betyder att vi går in i en ny vecka, v. 29! Denna vecka är det fullspäckat med jobb för min del, vilket inte kommer bli överdrivet roligt att läsa om. Jag ska försöka blanda mina "tråkiga" inlägg med något annat skoj, lite roliga tips från mig kanske?

Idag cyklade jag faktiskt till jobbet igen, trots det stora regnmolnet som låg över oss vid halv 11. Det kom bara några stänk, vilket jag var jätteglad över =). Annars var det skönt att cykla. Jobbade bara 11-17 idag, jätteskönt! Imorgon blir det 12-21.15...lite värre, men jag klagar inte. Pengarna behövs mer än gärna till hösten, för då är det ju plugg som gäller igen =S.

Jag är inte överdrivet sugen på att börja plugga igen =(. Jag älskar livet med min pojkvän (sambo) i Linköping. Jag har träffat massa underbara människor i Linköping. Programmet och universitetet är bra i sig, men jag är så himla omotiverad bara =(. Hur får man upp motivationen?? Jag gillar att jobba och vara ledig när jag kommer hem (!). Det är det jag har svårt för, att sätta mig med skolböckern när jag kommer hem. Helst av allt vill jag bara ta det lugnt, pyssla lite hemma, laga mat, mysa och kolla på tv. Sedan träningen på det. Men jag har bestämt mig för att "klara" mig igenom dom här tre (två kvar) åren och sen göra något som jag verkligen är intresserad av, som idrott och hälsa. Vad negativ jag låter =P, jag är bara ingen pluggmänniska ;).

Det börjar dofta mat i huset, vad gott! Är superhungrig. Har bara ätit keso och macka idag (förutom frukost). Jag är inne i en "keso-period" nu, äter keso till lunch varje dag. Gott, billigt och kalorisnålt =). Kan det bli bättre? Pröva! ;).

Hörs ikväll.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0