090709

Vilket himla skitväder =(! Jag brukar alltid (ja, faktiskt) hålla mig till det jag bestämt mig för när det gäller min träning, ska jag springa, så gör jag det. Men när man vaknar vid 07 av typ storm och spöregn så hade jag bara ingen lust att ge mig ut =(. Känns jättetråkigt, för jag ville verkligen! Istället bäddade jag ner mig under ett duntäcke och sov vidare (det var inte helt fel det heller).

Snart dags att göra iordning sig lite inför jobbet. Känns ändå helt ok när vädret är som det är. Imorgon ska det bli sol och då är det bara varmt och tråkigt att vara inomhus och jobba...På söndag när jag är ledig beräknas det bli 20 grader och moln (igår stod det 15 grader och regn), då hoppas jag verkligen att solen tittar fram, snälla? Annars får det bli brun-utan-sol resten av sommaren =P.

Dags att göra lite nytta! Ha en fin dag trots ovädret =(.
/Elin


Jag i Almedalen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0