090708

Tebax på Gotland =)! Skönt, men samtidigt så tråkigt =(. Dagarna i Stockholm gick för fort, hade mer än gärna stannat några dagar till. Men jobbet kallar ;) och jag behöver pengar. Nu blir det supermycket jobb denna och nästa vecka, sen är det en veckas ledighet då tjejerna kommer. Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Flygresan hit gick jättebra trots min stora flygrädsla. Det är dessutom ett pyttelitet plan man flyger hit...mindre roligt =P. Lite tråkigt att lämna solen i Stockholm och komma till molnen på Gotland, dock är det ungefär lika varmt =). Sen blev det taxi från flygplatsen in till Visby och där bytte jag till buss. Kom precis till villan och sitter just nu och äter lite gott. Börjar jobba kl 12, så måste åka 40, först lite mer bilder från min weekend med Ellen!


Kallis - Avnjuter en kall, alkoholfri drink på de sköna sängarna =).


Frusen - Kröp ner under en filt när det blev lite kyligt ;).


Bye bye - På väg hem från Kallis. Glada, men grymt hungriga =(.


Romantisk middag - Svängde förbi ICA Maxi på vägen hem och handlade med oss lite gott. Vi var superhungriga (efter att inte ha ätit någonting mellan 12-21) och trötta. Smaskigt!

Fortsätter med mer bilder ikväll =). Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0