090703


Ellen är HÄR!!!

Det är helt underbart att ha en vän här, en person i sin egen ålder som man kan skvallra och snacka strunt med (ta inte illa upp ni andra, ni är bäst i lagom doser =P)...hehe. Igår åkte jag och hämtade lilla E vid båten, åkte hem och satte oss och snackade och drack te =). Vi bäddade ner oss i sängarna, men kunde inte sluta prata =P. Var ju så himla längesen vi sågs, vi har massor att snacka om. Somnade vid strax innan två...

...och vaknade av klockan vid 09. Gick upp och var hurtiga ;). Gick en långpromenad på 1 timme och 30 min. Vi var svettiga, brända och helt slut när vi kom hem =P. Hoppade i plurret och käkade sedan mycket god frukost. Gjorde oss iordning efter det och åkte till Klintehamn. Köpte lite frukt och Aloe Vera-kräm till våra "brännskador". Åkte sedan vidare till en gårdsbutik som säljer jordgubbar, köpte med oss två liter som vi åt till lunch ;). Smaskens! Me <3 jordgubbar. Nu har vi tagit det lite lugnt, solat och läst massa tidningar. Skönt och slappt!

En röd Elin.

Ikväll blir det utgång =). Ska bli toppenskoj. Först middag på någon bra restaurang i Visby och sen dansa dansa. Jag låter bli alkoholen ikväll och kör bil hem, skönt att åka när man vill. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen smörja in mig med Aloe Vera-kräm =). Hörs imorgon!

Elin och Ellen (och en liten Richard) när det är time to party!


/Elin

Ps. Glömde berätta! Jag (eller mamma...) hittade en biljett hem till Stockholm samtidigt som Ellen åker hem, hur underbart är inte det? Åker tillbaka till Gotland på onsdag morgon, jobbar onsdag vid lunch. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0